משלוח חינם עד 3 ימי עסקים בקנייה מעל 199 ש"ח
0 פריטים
עגלת קניות

סל הקניות שלכם ריק :(

אולי תוסיפו קצת צבע למטבח?

למבצעים שווים ממש >>>
X

תקנון הטבה קונים ב300 ש”ח ומשלמים 150 ש”ח

תקנון הטבה COOK AND BAKE – קונים ב300 ומשלמים 150 ש”ח (להלן: “ההטבה”)

1. הגדרות
“עורכת ההטבה” רוסולינג 20-20, ע.מ. 540279833.
“הטבה” בקניית פריטים ממותגי הבית בסך של 300 ש”ח מקבלים הנחה כך שמשלמים 150 ש”ח בלבד.
“משתתף” או “משתתפים” חברי מועדון קוק אנד בייק ומצטרפים חדשים, מקבוצת חברת סיטי טיים אי.אל בע”מ על-פי רישומי עורכת ההטבה (כהגדרתה לעיל). למען הסר ספק, רישומי עורכת ההטבה לעניין חברות במועדון הם הקובעים לעניין הזכאות להשתתף בהטבה.
ההטבה תקפה באתר האונליין ‘קוק אנד בייק’, כתובת האתר:
www.cook-bake.co.il (“אתר האונליין”)

2. פרשנות
2.1. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בדבר ההטבה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
2.2. החלוקה לסעיפים וכותרות הסעיפים הינם לשם נוחיות בלבד ולא ישמשו לצרכי פרשנות.
3. תקופת ההטבה:
ההטבה תחל ביום 03.03.2024 ותסתיים ביום 10.03.2024 (להלן: “תקופת ההטבה”) או עד גמר המלאי (סך כולל של לא פחות מ- 1,000 יחידות הטבה כהגדרתה לעיל). מובהר כי עורכת ההטבה רשאית להאריך, לקצר, לשנות או לבטל את תקופת ההטבה, הכול על-פי שיקול דעתה.
4. תנאי השתתפות בהטבה
4.1. עורכת ההטבה מזמינה את המשתתף ליהנות מהטבה של הנחה בקניית פריטים ממותגי הבית (כהגדרתם בהמשך) בסך של 300 ש”ח כך שמשלמים 150 ש”ח בלבד (להלן: “ההטבה”), למימוש באתר האונליין ובחנויות כהגדרתם לעיל.
מותגי הבית הינם: Arcos, Capstone, Glaze, Moha, Patisse, Silikomart, Tools, Trudeau, Valira, Arcos hermanos, Boddels, Bodum, Ibili, lacor, Marietti, Martellato, Vista Alegre, Bistro, SNAP, Trebonn, ROSO.
4.2. יודגש כי לצורך קבלת ההטבה יש לרכוש פריטי מלאי של מוצרי קוק אנד בייק בלבד ולא פריטי שירות – למשל, גיפט כארד.
4.3. במקרה של החלפה ו/או החזרת מוצר שנרכש במהלך תקופת ההטבה, ערכו של המוצר הכספי, לצורך חישוב הזיכוי ו/או ההחזרה, יהיה שווה לערכו של המוצר כפי שנרכש בתקופת ההטבה, בכפוף למדיניות הרשת ולהצגת חשבונית, גם אם בעת ההחזרה ו/או ההחלפה יהיה ערכו של המוצר שונה.
4.4. ביטול עסקה (מלא או חלקי) הינו בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010. במקרה של ביטול מלא יוחזר בהתאם לחיוב בחשבונית. במקרה של ביטול עסקה חלקי – ההטבה מבוטלת ויש להחזיר את הפריטים שניתנו בהנחה או ששווים המלא יקוזזו מסכום ההחזר.
4.5. ללא כפל הטבות.
4.6. חרף האמור בסעיף ‎4.1 לעיל, מובהר כי עורכת ההטבה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את ההטבה מכל סיבה שהיא ובכל עת ו/או להתנות את הענקת ההטבות בתנאים על פי שיקול דעתה הבלעדי ללא מתן הודעה מראש.
5. שונות
5.1. בהשתתפותו מסכים, מאשר ומצהיר המשתתף ו/או הרוצה להשתתף כי קרא את התקנון, הוא מבין אותו ומקבל על עצמו את מלוא הוראות ההטבה וגם אם לא קרא את התקנון, מסכים המשתתף ו/או הרוצה להשתתף כי תקנון זה יחול עליו ויחייבו לכל דבר ועניין.
5.2. עורכת ההטבה תהא רשאית להאריך ו/או לקצר את תקופת ההטבה על פי שיקול דעתה הבלעדי ללא מתן הודעה מראש.
5.3. עורכת ההטבה רשאית להפסיק בכל עת, ולאלתר, מכל סיבה שהיא לפי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי, את ההטבה ו/או לשנות את כל תנאיה או חלק מהן (לרבות שינוי ההטבות). כמו כן עורכת ההטבה שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה המוחלט, לשנות את תנאי התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח החדש, נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי עורכת הטבה.
5.4. עורכת ההטבה תהא הפוסקת הסופית בכל עניין הנוגע להטבה ובנוגע לכל שאלה שתתעורר במהלכו ו/או בקשר עמו ובנוגע לכל תקלה ו/או בעיה ו/או כל מצב בלתי צפוי שייווצר במהלך ההטבה, בין אם צוינו במפורש בתקנון זה ובין אם לאו ולמשתתף לא תהיה כל טענה בשל כך.
5.5. הדין החל על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו יהיה הדין הישראלי בלבד, ולא יחול כל דין אחר.
5.6. תקנון זה מנוסח, משיקולי נוחות בלבד, בלשון זכר. ההשתתפות בהטבה, בהתאם להוראות תקנון זה, מיועדת לגברים ולנשים.
5.7. ניתן לעיין בהוראות תקנון ההטבה במשרדי עורכת ההטבה ברחוב אבא אבן 1, בניין A קומה 1 הרצליה ת.ד 12547.