משלוח חינם בקנייה מעל 199 ש"ח • כן, גם בתקופת הסגר =)
0 פריטים
עגלת קניות

סל הקניות שלכם ריק :(

אולי תוסיפו קצת צבע למטבח?

למבצעים ממש שווים>>

שאלות ותשובות

איך נרשמים לאתר?

לאחר בחירת המוצרים המועדפים עליך, תוכלו להתקדם בשלבי התשלום ולבחור בין התחברות (במידה וכבר יש לך חשבון באתר) או בהרשמה.

במידה ורכשת באחד מסניפי הרשת בעבר, תוכלו לקבל קוד הרשמה מהיר לנייד, ואילו אם זו הרשמתך הראשונה תוכלי להזין את פרטייך האישיים, ואלו יישמרו לך לרכישות העתידיות.

איך לחפש פריט באתר?

הדרך המומלצת ביותר לחפש פריטים באתר היא לשוטט בין הקטגוריות השונות (סכינים, מחבתות וסירים, אביזרים וגאדג'טים כלי אפייה ועוד), לבחון את כמות הפרטים המהממים שיש לנו להציע לכם למטבח ולהציץ בהצעות המיוחדות שלנו בקטוגורית הSALE. לנוחיותכם כל קטגוריה מחולקת לתתי קטגוריות בכדו שתוכלו להתמצא בקלות. בנוסף, תמיד תוכלו להשתמש באזור החיפוש החופשי לחיפוש שם פריט, בלחיצה על זכוכית המגדלת שבראש העמוד, בצד ימין.

רכשת בעבר באתר ואינך זוכרת את פרטי ההתחברות ?

לא נורא, קורה לכולנו. תוכלו לאפס סיסמה בקלות בלחיצה על "איפוס סיסמה" בתהליך ההתחברות. מייל עם פרטים לאיפוס הסיסמה, יגיע לכתובת המייל עמה ביצעתם התחברות ראשונית. במידה וטרם קיבלתם מייל איפוס, תוכלו להמתין מספר דקות לקבלת המייל או לבדוק את תיבת ה"ספאם".

השליח הגיע אבל לא הייתם בבית . מה עושים?

אם השליח הגיע ולא הייתם נמצאים בכתובת שמסרתם, השליח יצור עמכם קשר טלפונית ויתאם מועד חדש לקבלת המשלוח. חשוב מאוד לוודא שמספר הטלפון שמסרתם הוא נכון. כמו כן, מומלץ לבחור כתובת משלוח שבוא תהיו זמינים ברוב היום, למשל – כתובת מקום העבודה.

האם הרכישה באתר קוק אנד בייק בטוחה?

בוודאי! אנו מייחסים חשיבות עליונה לרכישה בטוחה באתר האינטרנט. כאשר משלמים באמצעות כרטיס אשראי האתר מוצפן בטכנולוגיית ותהליך הסליקה מאובטח ע"י חברת הסליקה פלאקארד  ופרטי האשראי אינם נשמרים באתר זה או אחר.

האם ניתן לשלם בשוברי מתנה או ב BUYME?

רכישה בשוברי מתנה (BUYME, עזריאלי ועוד) אפשרית בחנויות הרשת בלבד ולא ניתן להשתמש בהן באתר.

אני חושש/ת להכניס פרטי כרטיס אשראי באתרים, האם יש אפשרות לשלם באשראי בדרך אחרת?

בהחלט כן. ניתן לשלם באמצעות חשבון PayPal – חברה בינלאומית המאפשרת לשלם באתרי אינטרנט מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי למוכרים. כל מה שאתם צריכים זה כתובת דוא"ל וסיסמא והתשלום עובר במהירות! אין לכם חשבון  PayPal? תוכלו ליצור בחינם כאן.

מהם ימי עסקים?

ימי עסקים הינם ימי החול, מראשון ועד חמישי (כולל) ואינם כוללים את ימי שישי, שבת, ערבי חג, חג או חול המועד.

האם אפשר לשלם לכם דרך הטלפון?

בטח! אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: 1-800-800-196 ואנו נדאג ליצור אתכם קשר בהקדם בטווח של עד 24 שעות.

כיצד ניתן ליצור אתכם קשר?

אנו כאן לשירותכם וניתן לפנות אלינו במספר דרכים.
ניתן לשלוח פנייה בכל עת דרך הצרו קשר באתר ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.
כמו כן תוכלו לפנות אלינו דרך הפייסבוק הרשמי,
דרך כתובת המייל: [email protected]
בטלפון: 1-800-800-196 – מענה בטווח של עד 24 שעות
זמני פעילות שירות הלקוחות שלנו הם בימים : בימים ראשון עד חמישי בשעות: 9:00-16:30

 

 

כיצד ניתן לשנות את פרטיי האישיים ואת הסיסמא?

כל מי שנרשם לאתר יכול להיכנס ללשונית החשבון שלי ולשנות את פרטיו כגון: שם, כתובת למשלוח, סיסמא

האם יש אחריות על מוצר שרכשתי?

אנו מציינים בשקיפות מלאה ליד כל מוצר האם קיימת אחריות למוצר וכמה זמן האחריות בתוקף בהתאם להוראות היבואן הרשמי.

המוצר שרציתי אזל מהמלאי. מה עושים?

האתר שלנו מתעדכן מעת לעת ולכן ניתן לעקוב באתר שלנו ולראות האם המוצר חזר, בנוסף ניתן להזין את הכתובת הדואר אלקטרוני לקבלת עדכון כאשר המוצר שאתם מעוניינים בו חוזר למלאי.

אני מעוניין לשנות או לבטל את ההזמנה, יש אפשרות כזאת?

כן. יש לפנות לשירות לקוחות לכל בקשה מיוחדת, ביטול או שינוי – ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

מה זה Sale?

Sale זו הדרך שלך לחסוך כסף! תחת קטגוריית Sale נמצאים מבחר מוצרים איכותיים ממגוון מותגים יוקרתיים במחיר מוזל לתקופת זמן לא מוגדרת, לכן שווה להיכנס מדיי פעם לקטגוריית SALE ולהתעדכן במוצרים.

מהי רשימת המועדפים שלי?

רשימת המועדפים שלי או ה"ווישליסט" היא רשימה אישית בה תוכלו לשמור את המוצרים שמעניינים אתכם, שתרצו להזמין בעתיד או לבדוק אם המחיר שלהם משתנה או במבצע, רק משתמשים רשומים יכולים ליצור רשימת מועדפים.

נרשמתי לאתר, איך אני יכול להתעדכן על מבצעים וחדשות באתר?

אנו נשמח לעדכן אתכם על מבצעים מהממים, מוצרים חדשים, מתנות וקופונים ושלל דברים מעניינים – להרשמה

האם ניתן לאסוף את המוצרים בעצמי?

בהחלט! ניתן להגיע למחסנים שלנו בכתובת: דוד רזיאל 1, ראשון לציון
בתאום מראש בטלפון: 1-800-800-196 בימים: ראשון עד חמישי, ובין השעות 9:00 -15:00.

נרשמי לניוזלטר, אך אני לא מקבל\ת כלום למייל, מה עושים?

מיד ננסה לפתור לך את הבעיה.
ראשית, אם המייל שלך נמצא בחשבון של GMAIL, יש לבדוק שהמייל שלנו לא הגיע לתיקיה אחרת כמו: קידומי מכירות, או רשתות חברתיות. תיקיות אלו נמצאות בלשוניות ליד הלשונית 'ראשי'.
שנית, וזה תקף לכל חשבונות מייל הקיימים, בדקו האם המייל שלנו מגיע לתיקיית 'דואר זבל' / JUNK MAIL. אם מצאת את המייל שלנו, תוכל להוסיף אותנו לאנשי הקשר שלך או לבחור באפשרות 'לא דואר זבל'

האם ניתן להיכנס לאתר שלכם דרך מכשיר סלולרי או טאבלט?

בהחלט כן. ניתן להיכנס לאתר שלנו מכל מכשיר סלולרי או טאבלט ומאחר והאתר רספונסיבי (מותאם לכל המכשירים) ניתן לבצע את כל הפעולות בדיוק כמו במחשב מכל מכשיר! להתרשם מהמוצרים, להוסיף לעגלה, לקנות ופשוט ליהנות.